Sztuczna trawa jako wyposażenie stoiska wystawienniczego na targach

Z roku na rok na targach można zobaczyć, jak producenci prześcigają się w pomysłowości odnośnie wyglądu stoiska. Widać to dość wyraźnie w branżach kreatywnych oraz tych, gdzie produkt daje zdecydowanie większe możliwości w zakresie ciekawej prezentacji. Szczególnie na targach produktów ogrodowych i około ogrodowych można zauważyć coraz większą popularność podłoża ze sztucznej trawy, imitującego naturalny odpowiednik. Dzięki niej stoisko wygląda ciekawiej, budując atmosferę domowego ogródka. Jeszcze kilka tak temu podłogę stoisk zdobiono naturalną trawą, co niestety w praktyce okazywało się dość problematyczne. Przede wszystkim, naturalna trawa nie radzi sobie zbyt dobrze przy bardzo intensywnym ruchu przechodniów, co ma często miejsce na targach, gdzie jest dużo osób. W zależności od warunków panujących na targach, czasem traci kolor i pod koniec dnia nie wygląda już tak estetycznie jak zaraz po otwarciu. W przeciwieństwie do naturalnej trawy, sztuczna jest o wiele bardziej wytrzymała, dzięki czemu lepiej znosi wielogodzinne przechadzki zwiedzających i można wykorzystywać ją w wielu wydarzeniach, w krótkich odcinkach czasowych. W zależności od ceny, jej kolor i faktura jest bardziej zbliżona do naturalnej trawy i zdumiewająco ciężko jest zauważyć między nimi większą różnicę. Sztuczna trawa idealnie sprawdza się przy wymagających warunkach atmosferycznych, np. podczas eventów na świeżym powietrzu. Bez względu na to, czy akurat świeci ostre słońce czy pada deszcz, cały czas zachowuje ten sam kolor, przez co ma bardzo długą żywotność.

Pielęgnacja i przechowywanie sztucznej trawy jest bardzo proste. Raz na parę tygodni wystarczy odkurzyć sztuczną trawę lub zmyć ją. Z uwagi, że sztuczna trawa nie wymaga podlewania, koszenia lub stosowania środków pielęgnacyjnych, jak przy naturalnym odpowiedniku, można ją przechowywać w dowolnym miejscu bez obaw, że straci swojej właściwości estetyczne.